Środowe wdzięczności

września 28, 2017

Pomyślałam, że raz na jakiś czas będę pisać o tym za co jestem wdzięczna. Chcę udowodnić, że można być szczęśliwym, bo ZAWSZE są jakieś powody by tak się czuć. Będzie to moje dziękczynienie wobec Boga, a także forma pewnego świadectwa.
***

Panie Boże dziękuję, że pozwoliłeś się mi dzisiaj obudzić, że czułam się dobrze i jestem sprawna. 
Dziękuję Ci za to że towarzyszysz mi kiedy jadę do pracy i że kierowca dowiózł nas pasażerów autobusu bezpiecznie do pracy. Nic się złego po drodze nie wydarzyło. 
Dziękuję Ci, że mi pomagasz - w pracy wyrobiłam się z obowiązkami i nawet rozmowy z klientami były przyjemne. 
Dziękuję, że jednak miałam towarzystwo podczas obiadu, więc nie jadłam sama. 
Dziękuję Ci że miałam co zjeść - zadbałeś o to by babcia z mamą zrobiły mi zapasy.
Dziękuję Ci za natchnienie żeby kupić cynamon i doprawiać nim kawę. To naprawdę niezwykłe, że taka mała zmiana sprawia że coś smakuje jeszcze lepiej a jednocześnie wzmacnia dobry nastrój.
Jestem wdzięczna za udaną współpraca z koleżankami z zespołu. Dzisiaj było trochę powodów do śmiechu (w sumie zawsze jakieś są!) 
Cieszę się i dziękuję za pokierowanie mną - udało mi się pomóc koleżance z kilkoma sprawami a także podzielić tym co miałam/mogłam ofiarować od siebie. Nawet pogoda była dziś ładna bo świeciło słońce (chociaż jeśli pada też nie narzekam).
Dziękuję Ci za to że mogę liczyć na koleżanki z pracy kiedy to ja mam problem z jakąś sprawą.
Dziękuje Ci, że pracy wróciłam bezpiecznie i w całości!
Dziękuję, że zawsze jesteś ze mną w drodze.
Jestem wdzięczna, że mogłam się dziś z Tobą spotkać podczas Eucharystii, na osobistej modlitwie i że mogłam wszystkim przeczytać Ewangelię. 
Dziękuję, że mój śpiew jest na mszy jest śmiały i udany, a ludzie w kościele tacy uśmiechnięci, serdeczni i pełni miłości wobec siebie.
Dziękuję za odkrycie książki z orędziami s. Marii Natalii pt. "Maryja, zwycięska Królowa świata" i za możliwość jej kupienia.
Dziękuję za ciepły dom, ubranie, dostęp do bieżącej ciepłej wody i jedzenie. Za to, że właściwie niczego mi nie brakuje, bo potrafię się skupić na tym co mam.
Dziękuję za kochaną współlokatorkę.
Dziękuję za nowo poznaną Alinę.


Pewnie nie wymieniłam wszystkiego, dlatego dziękuję również za to o czym zapomniałam.


***
Cytat na dziś:
"Człowiek od zakochania powinien przejść do pokochania. 
To nie jest krok. 
To jest przepaść."
Ks. Mieczysław Maliński

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ciekawa inicjatywa, chociaż według mnie wystarczy mieć wdzięczność za pierwszy punkt, czyli fakt swojego istnienia, ponieważ reszta w większym albo mniejszym stopniu zależy już od nas samych, a ściślej rzecz ujmując - wolnej woli. A skoro wolna wola jest nieodłączną częścią człowieka, to koło się zamyka. Tak czy owak, mam nadzieję, że lista będzie się systematycznie wydłużać, czego też oczywiście Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń

A Ty co o tym myślisz? :-)

Czytam